BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday

KECIK HATI?

hari ke hari, detik ke detik, saat ke saat, masa ke masa?
korang faham tak kenape? act aku pun tak faham kenapa, menceritakan bahawa hubungan baek aku dengan dia kian jauh.
perlu ke nak KECIK ATI?
omg! mungkin ye,mungkin tidak.

seperti yang digambarkan, aku menilai sejauh mane hati dan perasaan kau, heh.. kenapa ntah ia sebegitu.
dari dulu aku cuba rapat, dan selami hati dan perasaan perempuan untuk jadi sahabat yang baek.
tapi kenapa masih sama je sejak dari aku sekolah, sampai sekarang masih lagi sama apa yang aku rasa.

TERNYATA, KENYATAAN, aku dengan kau jauh beza..
aq sekadar manusia biasa, tapi KENAPA? aku harus jaga hati dan perasaan orang, sampaikan perasaan aku sendiri aku biarkn sampai ia nya KECIK HATI.

ARI NIE, baru aku menyedari bahawasanya aku TAK PERLU untuk jaga perasaan orang! baek lelaki, mahupun perempuan.
enough. so tired lol.
heh.

No comments:

Post a Comment