BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday

Sampai Bila?

kenapa hari nie tiba-tiba aku bagun dari tidur aku rasa sayang sangat kat kau?
apa aku nak buat dengan perasaan aku.
sejak malam tadi aku tak tidur sampai pukul 5 pagi sebab fikir kan kenapa aku sayang kat kau.
sedang kan aku tak patot sayang kau.
heish simpan perasaan kau nie *munirah*!

Ble semua nie nak BERAKHIR? bila? aku teringin nak tahu penghabisan cerita nie mcm mane..
kenapa aku ditakdirkan berjumpa dengan kau?
kenapa aku ditakdirkan kenal dengan kau?
kenapa aku ditakdirkan baik dengan kau?

Tipu la kalau aku kata hari-hari aku terluka kadang-kadang, tapi aku simpan.
aku tak tunjuk yang aku nie cemburu,marah,kecik hati,geram.. all !
Sebab aku tahu aku tak mcm tu.
sabar kan lah hati aku nie, sampai bila-bila..

Aku akui aku sayang kau sebab kau terlalu baik dengan aku, susah nak cr lelaki yang berperangai macam kau.
layanan kau memang membuat kan semua selesa dengan kau.
tapi SAYANG aku boleh mengangap itu sebagai PART OF DREAMING.
thatz all.

Terlalu rindu kan kau sangat-sangat setiap hari,
tetapi aku TAK boleh nak buat apa, saat indah aku dengan kau tak akan aku lupa kan..
Baek MANIS mahupun PAHIT.
ini adalah SEJARAH CINTA AKU.

:'(

No comments:

Post a Comment