BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday

Kebenaran !

setiap apa yang kita impikan selalunya tak semua nya kita dapat miliki. errrrgh. heh, memang lah hidup nie sekali sahaje, tapi tak semestinya kita nak biarkan hidup kita si saat-saat akhir tak bermakna.
lagi satu memang lah hidup nie sementara, tak kan kita nak kongsi semunya dengan orang dalam 1 masa..
itu tak bermakna k.

setiap orang mesti memiliki KEHENDAK dan KEPERLUAN sendiri, bukan untuk dipaksa2 lah..
lain orang lain cara, dan belajar lah terima hakikat yang aku bukan sebegitu.
aku tak kejam,aku tak jahat, aku masih punyai fikiran dan hati yang baek.dan masih waras lagi.. itu perlu!

Kat sini bukan nak cakap pasal sesiapa, tetapi nak bagitahu KEBENARAN. mulut semestinya pandai berkata-kata, tetapi dalam hati siapa je yang tahu?
aku bpleh menilai orang macam mane perasan seseorang itu, mak aku kata betul * kita tak perlu nak memiliki hak orang lain kelak nanti hak kita pula orang lain memiliki* dan masa tu jangan nak BENGKAK hati pulak.
heh!

tak perlu nak dirisau kan sebab aku dah ternyata-nyata tak nak la, harap faham k. tak perlu nak JELASKAN lagi depan kau.itu shaja.
thankiu yeah.

No comments:

Post a Comment