BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday

tak boleh dilupakan..

WELCOME JUN!!
perrrrhh tiba-tiba aku nak tulis entry nie n teringat masa aktiviti banci dulu..
memang seronok gila bila jalan bawah matahari sampai kaki aku, muka aku BERBELANG.
hek, memang tak boleh lupe.
kak nana,sepul,zaidi,pia & kak bhai.
haha aku memang nak tegelak gila bila teringat balik.
malam2 banci sampai kul 11, kena kejar hanjing lak tuh.
ntah uma sape2 la kita semua masuk semata nk selamat kan diri..
ingat tak weyh? jap jap nk bg ingat.. ^_^
weeee~ huhu tak hengat posing masing2.
masa nie baru pas hujan kan?and kalau tak silap aku nie last rumah kita backup.
ade lagi weyh..
hah aku simpan lagi do gmbar2 nie, siap2 candit lagi zaidi ngn sepul.
kahkah..aku rasa group kita lah yg teamwork.
byk idea pon ade gak.
sebab dapat penyelia yang best gile lah (sepul jgn kembang)
bila lah nak ase camnie ag kan?
aku rasa dah tak kod, sebab sepul n nana dah kawen..
pasni kak bhai, pastu cepiah n zaidi..
aku tahun yang tak akan dapat diramal kuikui..
sayanggg korang.
SELAMAT PENGANTIN BARU nana&sepul.



No comments:

Post a Comment