BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday

abang oh abang !

heish series before nieyh aku tak fikir pun kau cakap tu betul,
rupa nye memang betol la kan.
haiya..
aku ngat aku dulu bang, upe nye kau dlu..
takpela maybe jodoh kau dah pon smpai kan.
aku maybe lambat lg, n maseh MUDA hehe..nak jugak title tu *
setelah lame nye dieorang bercinta,
maka tiba la masa untuk membina surau.
seterus nye bina masjid.
kahkah.

tahu la lepas nie mesti da jarang nak gado, nak bertumbok, gaduh mulut.
kan?
tak pelaa, aku cube la sesuaikan diri.
even kau penah tarik rambut aku, debik aku masa aku date dlu,
tapi aku respek kau tak pernah lempang aku pon.
itu bermakna aku maseh lagi budak baik. huhu $$..
doakan aku pulak bang pasni aku dapat rasa kebahagiaan macam kau rasa..
nak jeles skit ah =_=
phewwwww sayang kau sampai mati my doly moly brother >,<


No comments:

Post a Comment