BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday

SUPER DUPER SORY :(

Semalam ape aku buat semua nya tak KENA, kenape ntah.
buat itu ini je tak menjadi !
kenape,kenape,kenape ??
rasa macam kepala aku kat atas kaki kat bawah, pelik sangat dah nie.


PERASAAN aku satu lagi buat hal..
nak luah tak terluah2..hehe..
erm memanjang aku nak emo atau bahasa pelik nya adalah kacip :(


BODO plus2 asenya malam tadi, rasa macam down sangat ngan pangai aku malam tadi.
tulah jadi nya kalau aku melayan perasaan aku yang TERBUAK-BUAK tu, heh 
sumpah bodo gila malam tadi, sure sangat aku boleh atasi semalam tapi tak tahu kenape tak boleh.


SUPER DUPER sorry sayang, saya dah sakitkan ati hati awak malam tadi, merepek mcm2 tgah malam tadi, dengan emo nya berlebih, I know I should not behave like that, sori sangat2..
SUMPAH tak nak buat lagi..
saya tak kan ulangi kesilapan tu lagi..
rasa macam nak jumpe gak depan2 mintak maaf.
sedeyh betul la plak' heh.
dah2 enough ! aku patot jadi ape yang dia cakap kan tu.


jangan lagi hadir perasaan yang buat aku rasa serbe salah macam tu lagi, termasuk jeles yang sangat bahaya tu, mintak2 jauhkan lah..
super duper soory sayang yeah :(

No comments:

Post a Comment