BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday

HOPE......

hidup nie betol2 mcm roda, putaran yg tidak henti2 menguji kita sama ade berada di atas mahu pun di bawah.
semua nye ketentuan ilahi, kita tak mahu megetahui apa yang terjadi sebalik nye.

hope?yes i hope you do not come back again in my life..
siapakah? tak perlu mention di ruangan sini.
sekali lagi kau hadir dalam hidup aku membuat kan aku rasa meluat dengan kau.
tahu kenape? tanye diri sendiri apa kau dah buat 4 years ago.

ape aku buat?dengan sape aku berkawan?kat mana aku?ouhh pls tak payah bersungguh untuk kau lakukan, dah tak bermakna okay.
aku boleh hidup tanpa diri kau, aku ade parents,kawan2 yang boleh bahagiakan aku.
tuk ape kau kembali lagi dalam hidup aku setelah 4 tahun?
bagi aku ianya dah tak bermakna okay?

sekali lagi aku cakap kat sini yang aku tak boleh nak idop dengan kau,
4 tahun dah berlalu, meninggal kan kesan yg sangat2 gelap bg aku..
sakit,resah,gelisah,risau, aku sendiri yang tanggung.
maaf kalau aku tak pernah doa kebahagiaan kau, sebab tak perlu aku rasa.

hope : tak usah berbuat baek lagi dengan family aku,dengan aku jugak..sebab ia membuat kan aku btmbah meluat dengan drama kau.
I KNOW WHO YOU ARE, aku bukan kenal kau baru je, semuanye aku tahu tentang kau.
aku bahagia dengan hidup aku yang sekarang..

kalau diberi peluang untuk aku putar kan balek keadaan, aku tak nak kenal ko, aku tak nak tahu siapa kau, aku tak nak jatuh cinta dgn kau.
yeah, tapi aku dah ditakdirkan bercinta dengan kau dan berpisah dengan kau..
so trima hakikat yang aku tak kan trima kau lagi.
aku yakin..
aku tahu kau akan baca blog nie, aku tak nak ctc kau untuk bgtahu semua nie.
aku malas okay.

okay!enough..
bye.

No comments:

Post a Comment