BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday

teringat :'(

tiba-tiba tersentap engatkan 5ert 2008..
weyh korang2 aku rindu korang semua, rindu pulak nak sekolah balek.
hehe, nak jumpe cikgu2 yang kck ati ngn pangai kita.


rindu gila plus2 weyh aku bila engat balek, gggrhh.
guru kelas kta cikgu rosdiaton yg selalu membebel macam mak kita, papepun die baek!
cikgu bi lagi la, ajar orang pilih kasih je, memang aku suka giler la blajar bi tuh.
cikgu math ape tah lg, buku math aku lg la dye tak penah semak' siot kan?
huhu, cikgu sains the best! even wat bodo je, bila amali dye tetap bg 'A' tu.. sayang lebeh!
cikgu perdagangan yang kck2 tu lagi la.. bila mengajar semua tido, tp alhamdulillah aku LULUS, ckgu ERT kita lagi lah, kalau tension je ngn bf dye kit jadi mgsa la beb kena marah, budak2 cool jer.. tambah2 g budak lelaki..hehe.
kenangan semua nieyh weyh.


seronok time amali ert, yg len semua nye geng ngn pempn, tapi aku geng ngn lelaki, hehe. tp syok sebab amin n radzy pandai masak, secnd time lak aku ngn ayie berdua, ayie pon pandai masak pe..
hebat mcm cheff la sgt.


GADUH?paling aku suka, rahimah kena pulau,kesian dye, tbe2 jadi skema pulak...then aku pulak gadoh ngn radzi sebab bende bodo, memang cingoi,
dah nak exam semua bermaafan balek, semua mula tumpu pelajaran.. skema bagai nak rak.


LAST PAPER?
huhu,last paper paling best gle sebab kelas kita paling akhir sekali ambik exam, memang terbaik.
siap sper tepung lagi..
tk tahan AMIN lawat keje gila sign katbj byk2..
hehe.


aku link kat korang semua ea and baca sama2, smoga korang pon jd teringat gak sama2 mcm aku, hm..




                                                           5ERT YANG GILA2 KOD
                                                             RINDU!RINDU!RINDU!
syafiq,khairul,shahida,ana,hajar,shikin,jaz,radzy,check,paez,amin,ayie,erna,nabila,ema,salina,ain,nad,leha,and laen tu AKU RINDU SANGAT KAT KORANG...pjg umur reunion lg sekali :

No comments:

Post a Comment