BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday

stalker !

pffttt... life kau tak pernah nak berubah. apa yang aku nak cakap kat sini kau adalah stalker yang terbaek.. semua stalker kalah dengan kau, 4 tahun babe aku kawan dengan kau. tapi sungguh aku tak sngka kau buat mcm nie, heh kesian la mak kau yang lahir kan kau.


apa yang kau buat kau ingat kau hebat ke? sikit pun aku tak respek ku sebab dalam banyak2 manusia kau adalah paling bodoh! mlut aku suka hati aku lah.
baru jumpe kau 2 hari lepas tuhan nak tunjuk kan selame nie sape stalker tu, rupa nya adalah kau! damm.


aku rasa malang sangat jumpe kau kat ruma mmbe aku tu, MALANG weyh. kalau aku tahu itu adalah kau, sumpah aku tak sngka kawan aku sendiri..
saket hati aku,telinga aku ble terang2 depan aku. bodo ape nak jd stalker tp tak pandai.
hah hambik kau mulut aku suka hati aku nak ckp ape!


kawan aku ke kau weyh? bukan! aku takde kawan mcm kau hati busuk mcm nie. 
babe stop k text aku merayu say sory, n call aku many times, menyemak untuk aku berSMS dgn org lain! aku TEKEJUT sgt2 sebab kau mcm ni sangat.?


terima kasih ouh sangat2 sebab kau jd stlker yg baek.. teruskn..semoga berjaya.okay?

No comments:

Post a Comment