BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday

BE STRONG OKAY..

huh' ari nie aku nak cakap pasal putus cinta..
hah?pelik tak tetibe aku cakap pasal cinta cinton nieh.
whatever jelahh!! 
tahu tak?bercinta memang kadang2 seronok, tambah2 lagi bg budak sekolah yg obses sgt bercinta.
haa, memang tak bole nak cakap hape la,
sebab masing2 tgh obses becinta kan, wait n see lah..
aku pun penah bercinta, pernah putus cinta..
meh sini kongsi sama2 wahai manusia.

kalau rasa tak nak rasa sakit, rasa kecewa n jadi bodoh jangan bercinta okay.
siapa yang berani bercinta mestilah berani untuk hadapi akhir cinta nye.
saket kan kalau rasa dikecewakan?hambek sebiji.
tgah2 seronok bercinta tibe2 kecewa, alamat tak berlagu la mata nie kua air mata.
jangan terlalu menatap sangat cinta yg rasa terseksa tu,
betol lah susah nak lupa orang yang kita sayang..
sebab segala nye kita kongsi bersama dengan die.
bagi aku, bila waktu aku kena macam nie, SERIUSLY do aku memang down gila.
masa tu aku tak rasa betape bodoh nye aku jadi down mcm tu.
seminggu cube tak boleh, sebulan baru boleh..
hilang semua nye, selera makan, selera nak berfb, selera nak lepak ngn kwn2..
mcm2 lah! huh' semua nye sebab cinta niey lah.

lepas tu baru aku rasa WOW! like stupid nye aku jd semua tuh.
kenape?semua nye sebab cinta. after 1 month tu la jiwa aku yg hancur, berkecai tu
bertukar menjadi BENCI dekat dye, tahu kenape? aku tak penah dah pk kebaikan dye,
aku pikirkan KEJAHATAN dye, damm!!
pesal la bende2 macam nie spoil kan mood aku, ggggrrhh!!
dah!dah!dah! aku kene teruskan hidup
aku bz kan diri aku dengan kwan2, kerja, g bercuti..
waaaarhhh alhamdulillah aku boleh lupe..

last2 KENAPE DYE DATANG BALIK?
sebb menyesal?tak pk pnjg dulu?
haaa satu je aku nak cakap HELL lah weyh.
sekali kau buat macam tu 1000 kali aku tak kan terima kau! 
sebab knpe?sebab perasaan sayang bertukar menjadi benci..
heeeeeeeeee...
so jangan ratapi sangat k dalam hidup nie..
cinta tu mudah datang & mudah pergi..
so BE STRONG okay..

sekian, bla bla bla bal..
atien :')

No comments:

Post a Comment